2013. október 13., vasárnap

Back to the 90's

Van egy perc időtök elgondolkodni? :-))) 
Mi jut eszetekbe a 90-es évekről??? 
Divatban? Mesék? Zenék? Filmek? Játékok? Biztosan vannak mindenkinek akkori kedvencei, nagyon kiváncsi lennék rá, ha megosztanátok :-)

Nekem a gimi esett ezekre az évekre, és 1 év babyszitterkedés Bécsben, ami rengeteg élménnyel, és egy igazi barátsággal gazdagított. Hordtam magas talpú szandált, élénk nagygalléros és nagymandzsettás ingeket is, ezeket fotókon látva a barátnőmmel azóta is jókat szórakozunk :)))))
Hajamba akkor kerültek az első szőke tincsek, de jó vastagok, mert ugye az az igazi :)))))))))))))

Tudom, hogy az emlékeket országja is válogatja, más volt jellemző Magyarországon, de van persze néhány nagyon tipikus dolog ami országokat átölelő volt, mint az MusicTV, a techno mellett a Backstreet Boys, Spice Girls, melyeket még kazettákról hallgattunk, a magas talpú cipők, a neon színek, a Tamagotchi, Super márió, Rubik kocka, Titanic stb.
Én ezekből a jellemzőkből építettem be abba a tortába, amit a kolleganőmnek készítettem a szülinapjára, egy 9o-es évek mottó partyra tegnap.

Kihívás volt azért rendesen és sok-sok internetes kutatás,
de a végeredményt látva mégiscsak megérte a 3 napos tortakészítés.

A belső jó tömény csokis :) brownie tortát takart nugátkrémmel, sajnos a megvágást már nem tudtam megvárni, ezért erről nincs fotóm.

Csak a kész tortáról, és a nem túl egyszerű szállításról :)




és néhány részlet




Nincsenek megjegyzések: