2013. június 2., vasárnap

99 - Hamarosan jön a 1oo :)

És, hogy mi? A blog 1oo. bejegyzése :-))

A 1oo.-ban meglepetéssel készültem, amit hamarosan láthattok, de a 99.bejegyzésben most egy rövid pillanatra vissztekintünk az elmúlt időszakra.

Vele kezdőtt minden :-)

Tavaly október végén egy makaróni tortával.

S, hogy miért?

Azért, mert rengeteg időt töltök a konyhában, és így egy "csokorba " gyűjthetem a tapasztalataimat. 

Sütni-főzni bárki tud, de én imádok. Nem teher, nem nyűg... nekem gyerkőc mellett :-) kikapcsolódás a konyhában töltött idő, amikor alkothatok. Nem gondolkozom, egyszerűen csak jár a kezem ... 

A főzés-sütéshez szükséges szeretetet, és türelmet anyukám konyhájából vittem át a sajátomba. Nálunk gyerekkoromban, nem telhetett el hétvége anélkül, hogy ne kerüljön süti az asztalra, még ma is érzem finom illatokat, és az otthon melegét..., és igyekszem tovább vinni ezt a tradiciót.

Tovább vinni... és néha már túlzásba is vinni :-), mert bár a blog előtt is nagyüzemben folyt a konyhámban a sütkérezés, formatorták készítése, a blog óta azonban néha szükségállapot uralkodik :-)))

Gyakran nem csak egy, hanem két fajta süti is készül, és mindig más és más, mert annyi újat látok és akarok kipróbálni, hogy alig bírok magammal, míg ezt meg is tehetem :-)))

Nyilván ezért is tartok már ilyen rövid idő alatt hamarosan a blog 1oo. bejegyzésénél. És örülük, hogy így van, mert a statisztikákból azt látom, hogy megéri, mert olvassátok, ez motivál, ezért millió köszönet.

A hozzászólások ugyan még nem ezt mutatják, csak lassan szaporodnak, de ennek ellenére sem adom fel, továbbra is rajta maradok a dolgon :-), hátha bátrabbak lesztek, és hagytok itt egy megjegyzést :-)))


Addig is marad ez az ars poetica: 






Befejezésül egy rövid közvéleménykutatás, kiváncsi vagyok a véleményetekre:

Szerintetek, kellene-e változtatni valamit a blogon?

Ha igen, mit? 
És, nektek van-e kedvencetek?



Nincsenek megjegyzések: