2013. július 24., szerda

MILITARY szülinapi formatorta

Mindig csak baj van ezekkel a formatortákkal :-))))))))) nem, nem a külső kivitelezés ötletei hiányoznak, hanem az, hogy mit rejtsen a belsejük.
Készíthetnék én is csak egy egyszerű piskótát vajkrémmel, mint az amerikában megszokott, persze, hogy úgy bármilyen "hiper -szuper" formát meg tudnak oldani. Úgy, pofonegyszerű ....

A kicsit igényesebbek azért próbálják ehetővé is tenné a torta belsejét is, és én inkább ebbe a táborba tartozom. 
Már csak azért is, mert ki nem állhatom a vajkrémet, 
de imádom a habos tejszínes töltelékeket. 
Na de ezekkel dolgozni ........!!!!

Hagyjuk is, a sok bosszúság mellett úgyis csak a végeredmény számít, és hogy az ünnepeltnek meglepetést és örömet tudj okozni.
Szerintem ezzel a kívül -belül terepszínű csokihabos -körtés tortával , amit drága bátyjókám hmmm hányadik ....??? szülinapjára is készítettem - ezt sikerült elérnem:
Egy tortát készíteni, ami igazán róla szól...





A torta elkészítéséről ismét receptvideó készül , még "ügyködök" rajta :), de hamarosan hozom nektek, úgyhogy érdemes visszatérni egy későbbi időpontban is...


1 megjegyzés:

Dajka József írta...

Ezen tényleg meglepődtem :-)
És nagyon finom volt a ....0-ik szülinapra :-)