2013. április 28., vasárnap

KIKANINCHEN picknickezik - avagy a német nyuszis mese tortája 2.szülinapra

Ismeri valaki közületek a KIKANINCHEN mesét :) ? 

Sajnos Magyarországon nem érhető el, de szerintem minden kisgyermekes németországi család tudja melyik mesére gondolok. Egy aranyos kis kék nyuszi történeteivel sok érdekes dolgot tudhatnak meg a gyerekek a nagyvilágról. 
Nekem a sorozat már csak azért is kedvencem, mert minden pöttyös virágos, és csíkos, a polka dots stílus és a shabby chic keveréke. Szóval pontosan nekem való :)

Én az elmúlt hetemet KIKA-val töltöttem :-) a konyhában, mivel egy szülinapi formatortát készítettem az unokahugom 2.szülinapjára.

Az alapötletet a mese picknick jelenete adta, 
de azért eléggé elrugaszkodtam a részletektől, ötletgyár volt a fejem.Imádtam csinálni ezt a "mini világot".



Remélem nektek is tetszik majd :)
A végeredményt itt láthatjátok:



Érdemes odafigyelni a részletekre is :-) 




Az ünnepeltnek is tetszett :-)


ÉS AMI MARADT A TORTÁBÓL :)))




Hamarosan jelentkezem néhány készítési tippel is...

2 megjegyzés:

Dajka József írta...

Az ünnepelt csak csodálta és utána a nyuszit le emelte egy puszira :)

szanten írta...

Igen. Megpiszézte a kis drága :-) ebből is látszik hogy tetszett neki. Nagyobb elismerést nem is kaphattam volna :-) a gyerekek mindig őszinték.