2013. május 10., péntek

Fitnesz torta súlyzóval

Április május és az egész nyár csak szülinapokból áll ...

El is vagyok maradva a bejegyzésekkel, legalább 2o elkészített recept vár megírásra, de sajnos időm nincs rá, mivel mindig újabb és újabb alkalomra kell készítenem valamit.




2 napja éppen ez a fitnesz torta készült a " megszállott"  férjem :-))) szülinapjára. 

Meg is izzasztott rendesen ez a súlyzó még emelgetés nélkül is, 
mert csak durván egy napom volt rá, és sehogy sem akart sikerülni, 
már az ablakon is ki akartam hajítani :-)

A nehézség a súlyzó 3D-s megoldásában rejlett. 

Szükségem lett volna egy tészta alapra, ami stabil, és finom is, de mivel nem volt időm krémesen tölteni a "belsejét", gyümölcsös kavart tésztákkal próbálkoztam.  


Nagy hiba volt :-)

2 sikertelen próbálkozás után - egy diós-almás és egy meggyes-túrós tészta után feladtam, és egy töltetlen egyszerű kuglóf tészta lett a belseje, az írós citromos kuglóf receptje alapján. 

Sajnos sem a diós sem a meggyes nem volt elég stabil, hogy az élére állitsam. 

Persze mindkét finomság elfogyott :-), 
és nagy nehezen, de a szülinapi süti még időre elkészült . 







Egy biztos idén májusban magam kihagyom, 
és nem "lepem meg" :-))) formatortával, mivel a képen látható tavalyi tortámat is 4 napig készítettem mire a 3. papucs egyben maradt.

Úgyhogy köszönöm, de ezt ezután a súlyzó után inkább kihagyom... :-)










1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az írós citromos kuglóf receptje a sulyzó alapja? Elkérhetném a torta menetetét? E-mail címem: cuffi@freemail.hu
Nagyon megköszönném, páromnak szeretnék hasonlót, nemsokára csinálni.